Drodzy Rodzice!
Od czwartku 5.10.2023 r. wprowadzamy dla wszystkich, elektroniczny system zgłaszania nieobecności dzieci na posiłkach. Nieobecności należy zgłaszać w dzienniku Vulcan w zakładce frekwencja-zgłaszanie nieobecności na posiłku (dotyczy dzieci szkolnych) lub w zakładce ewidencja obecności-zgłoszenie nieobecności (dotyczy dzieci przedszkolnych) najpóźniej w dniu nieobecności do godziny 7.50. Oczywiście można to zrobić także dzień lub kilka dni wcześniej.
Od 5.10.2023 r. nie będzie już możliwości telefonicznego zgłoszenia nieobecności dziecka na posiłku w sekretariacie szkoły lub osobiście u pracowników obsługi.
Niedopilnowanie obowiązku zgłoszenia nieobecności skutkuje tym, iż rodzic będzie musiał zapłacić za obiad pomimo nieobecności dziecka w szkole.
Prosimy o udostępnianie tej informacji.